Vizitka podjetja

RAGOR - Razvojna agencija Zgornje Gorenjske
Spodnji Plavž 24e, 4270 Jesenice

Tel: 04 / 581 34 00
Fax: 04 / 581 34 11
E- pošta:
info@ragor.si 

 

SPOT svetovanje Gorenjska

URADNE URE - VSI TERMINI PO PREDHODNEM DOGOVORU

 Ponedeljek, torek, sreda in petek: 8.00 – 14.00

Sreda, na sedežu SPOT Gorenjska, Zupančičeva 22, 4000 Kranj: 14.00 - 17:00

Četrtek: ni uradnih ur

FB: Razvojna agencija Zgornje Gorenjske
Spletna stra
n: www.ragor.si

Bilten Moj spletni priročnik

S klikom na povezavo se lahko prijavite na brezplačen bilten -Moj spletni priročnik.


Prijava

Informativni članek »TRENDI OGLAŠEVANJA PO COVID-19«

29. junij 2020 do NaN.  

 

»TRENDI OGLAŠEVANJA PO COVID-19«

informativni članek

 

 

Dne 2.6.2020 smo na delavnici »Trendi oglaševanja po Covid-19 in kaj lahko naredite vi kot ponudnik turističnih storitev brez posrednikov« izvedeli, da se po razglasitvi epidemije ne spreminja samo mišljenje in delovanje ljudi, pač pa je nujno potrebna sprememba v trženju turističnih destinacij.

Turizem je panoga, ki je v tem času najbolj prizadeta, zato je sedaj priložnost, da spoznamo razmišljanje in obnašanje turista in kaj lahko naredim kot ponudnik turističnih storitev brez posrednikov. Ostali smo pred točko, kjer se je povečal poudarek na domačih – lokalnih kupcih. Torej se mora naša ponudba prilagoditi domačim gostom, s tem pa tudi oglaševanje.

Oglaševanje prek spleta je v letu 2020 zagotovo daleč najbolj priljubljena oblika oglaševanja. Digitalni marketing je na spletu prisoten na različnih spletnih platformah. Zelo priljubljeno in učinkovito je Google oglaševanje, sledijo mu oglaševanje na Facebooku in Instagramu, vse bolj priljubljeno in tudi uspešno pa je tudi oglaševanje na Youtubu.

V zadnjem času je najbolj zrasla priljubljenost oglaševanja na Instagramu ter Youtube-u, Gre za dve spletni platformi, katerima v zadnjem letu priljubljenost in število uporabnikov vztrajno rasteta, hkrati pa oglaševalcem ponujata različne vrste oglaševanja ter omogočata visoko personalizacijo. To pomeni, da s pomočjo »piškotkov« zbirata podatke o uporabnikih, predvsem o njihovih interesih. Ko oglaševalec želi oddati sponzorirano objavo ali oglas, lahko zato v nastavitvah določi, za katere skupine ljudi si želi, da bi ta oglas res videle. Tako bo oglas videlo tolikšno število ljudi, kolikor ste za oglas plačali, vendar bo oglas bolj uspešen, saj bo večino tistih, ki bo ta oglas videlo, zanimala tematika oglasa.

Na delavnici smo spoznali digitalni ciklus turista in njegove nakupne navade po Covid-19. Osredotočiti se moramo na domače turiste in presedlati iz globalnega oglaševanja na lokalno oglaševanje. Naučili smo se uporabljati orodja Google Maps, Google My Business in s tem pridobili več lokalnih kupcev. Izdelali smo tudi Facebook oglas in natančno definirali ne samo starosti in lokacije uporabnikov, temveč tudi, katere hobije imajo, kakšni so njihovi interesi, kakšen je njihov zakonski stan,… Vse to omogoča, da oglašujemo samo tistim, ki so naše potencialne stranke in to so domači turisti.

 

Članek pripravila:

Hermina Biščević, dipl.upr.org.

Spot svetovanje Gorenjska

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

« nazaj na seznam